Nowe samochody w Klubie

W ostatnich tygodniach do Garażu Supercar Club wjechało kilka nowości!

Porsche 911 GT3 992

Towar superszybki i całkowicie niedostępny. Naszym zdaniem to samochód sportowy roku 2021. Ma wolnossący motor z CUPowych GT3 (kręci się do 9 tys. obr./min) wielkie skrzydło i jeszcze większy potencjał. Na Nurburgringu zrobiło 6:55, deklasując nie tylko poprzednie GT3 RS, ale i 918 Spyder czy Ferrari 488 Pista. O minutę szybciej niż pierwsze 911 GT3. Ogromny postęp. Nasz egzemplarz ma automat PDK i pakiet Clubsport, czyli klatkę bezpieczeństwa w miejscu tylnej kanapy i kubełkowe fotele, znane chociażby z 918. Ucywilizowana wyścigówka zbiera fantastyczne recenzje, pora na oceny Klubowiczów.

TYP 2-msc coupe
SILNIK 4,0l B6
MOC 510 KM
NAPĘD tylny
0-100 KMH 3,4 s
VMAX 320 km/h

Porsche 911 GT3 992

Porsche 911 Turbo S 992

Najmocniejsze 911 nowej generacji to już tradycja w Klubowej flocie. 992 Turbo S znów podnosi poprzeczkę, pokonując w sprincie wszystko, co dotąd dopuszczono do ruchu. 2,7 sekundy do setki. W aucie do którego wygodnie wsiądziesz, zaparkujesz i możesz jeździć nim cały rok. Napęd na 4 koła i aktywna aerodynamika sprawiają, że od 0 aż do 330 km/h dziewięćset jedenastka łamie prawa fizyki, osiągając nieznaną dla innych aut przyczepność. Nowa generacja to ewolucja w stronę jeszcze wyższego komfortu i stylu high-tech. Z takimi osiągami ma szansę przejść do historii jako najpotężniejsze 911 bez elektrycznych wspomagaczy (nie licząc torowego GT2 RS).

TYP 2+2-msc coupé
SILNIK 3,8l B6
MOC 650 KM
0-100 KM/H 2,7 s
VMAX 330 KM/H

Porsche 911 Turbo S 992

Honda Civic Type-R

Kolejny z przedstawicieli „królewskich osiek” długo widniał na naszej liście zakupów, a zapowiedź końca produkcji modelu sprawił, że powitaliśmy go w naszym garażu. To obecnie jeden z najlepszych samochodów FWD dostępnych na rynku, przez wielu nazywany przednionapędowym GT3. Pod maską ma uturbiony silnik VTEC. Świetny, precyzyjny manual z dźwignią o krótkim skoku gwarantuje unikalne doznania, a aluminiowa gałka nawiązuje do poprzednich generacji Civica Type-R. Lakier Rallye Red jeszcze bardziej podkreśla jego sportowy charakter, idealnie komponując się z karbonowymi detalami, potrójnymi końcówkami wydechu niczym Ferrari 458 i mnóstwem czerwonych akcentów wewnątrz samochodu.

TYP 4-msc hatchback
SILNIK 2.0 Turbo
MOC 320 KM
0-100 KM/H 5,7 s
VMAX 270 KM/H

Honda Civic Type-R

Humvee (HMMWV)

Z operacji „Pustynna Burza” do naszego garażu – Hummer w militarnej wersji to ciekawostka we flocie supersamochodów. Ociekający luksusem z lśniącymi, srebrnymi felgami? Nic z tych rzeczy, poszliśmy o krok dalej – wojskowy wóz dostał kubełkowe fotele i szelkowe pasy, przez co daje jeszcze więcej frajdy w terenie (mierzonej stopniem zabrudzenia aluminiowej karoserii)! Klubowicze mieli okazję testować Humvee na off-road’owych szlakach podczas jednej z wypraw na Podlasie, po której postanowiliśmy włączyć go do floty. G Klasa ledwo mieści się w naszym garażu na wysokość, a Humvee szerokości 2,20 m cudem mija szlaban (Aventador SVJ ma 2,10 m).

TYP 4-msc off-roader
SILNIK 6,5l V8
MOC 160 KM
0-100 KM/H długo 🙂
VMAX 100 km/h

Humvee

Powrót

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *