Przeglądając dobrą prasę motoryzacyjną nie dało się o nim nie przeczytać. Stał się nowym królem przednionapędówek, ustanawiając rekord Nürburgringu w swej klasie. I wystarczy marketingu… W praktyce Megane RS to po prostu jedna z najlepszych „osiek”, jakimi dane nam było jeździć. Jak za swych najlepszych czasów Renault stworzyło samochód o niepowtarzalnej charakterystyce prowadzenia, ze sztywnym ale super-komunikatywnym zawieszeniem. Prowadzi się z niebywałą lekkością tylnonapędowymi slajdami. Do tego doładowana dwulitrówka zapewniająca osiągi wystarczające do wszystkiego i wszędzie. O dizajnie nawet nie piszemy – jak na czystokrwisty samochód sportowy przystało, najlepiej wygląda uwalona błotem na końcu OS-u. Trasy, znaczy się… 😉
Typ | 4-miejscowy hatchback |
Silnik | 2,0l R4 turbo |
Moc | 275 KM |
Napęd | FWD |
0-100 kmh | 5,8 s |
vmax | 255 kmh |