Po prawie 3 latach z Turbo S w limuzynie, przesiadamy się w ciekawe, podniesione kombi. Taycan pokazał nam, że auto elektryczne może być prawdziwie sportowe, dysponując oprócz przyspieszenia prowadzeniem 100% Porsche. W końcu środek ciężkości znajduje się niżej niż w 911. Mimo bryły, masy i słusznych rozmiarów (długość ponad 4,9m, nie zabraknie miejsca na rodzinny wyjazd) bliżej mu do sportowych modeli Porsche, niż luksusowej Panamery. Dziś w ponad 50 hotelach w Polsce znajdziecie dedykowane, szybkie ładowarki Porsche, więc może warto sprawdzić, co przyniesie elektryczna przyszłość? Z nowoczesnego wnętrza ze złotymi detalami wręcz nie chce się wysiadać.
Typ | 5-miejscowe kombi |
Silnik | elektryczny |
Moc | 761 KM |
Napęd | AWD |
0-100 kmh | 2,9 s |
vmax | 250 km/h |