Pierwsze M2 zadebiutowało jako „baby-M”, ta generacja ma w sobie najwięcej „M” z całej gamy. Kompaktowe, wyłącznie tylnonapędowe coupe stworzone z myślą o doznaniach kierowcy napędza potężny 6-cylindrowy, rzędowy motor. Bez downsizingu i elektrycznych wspomagaczy. Podzespoły prosto z większego M3/M4. Kierowcę ciasno trzyma karbonowy, kubełkowy fotel. Skrzynia pracuje mniej agresywnie (brak kopnięć), ale równie szybko jak u poprzednika. Najważniejsze, że wciąż jest responsywnie, z precyzją, a dojrzałość konstrukcji nowej generacji może wielu przypaść do gustu. Podsumowując – jest się z czego cieszyć. Wciąż pojawiają się nowe modele z myślą o pasjonatach prowadzenia.
Typ | 4-miejscowe coupe |
Silnik | 3,0l R6 twinturbo |
Moc | 460 KM |
Napęd | RWD |
0-100 kmh | 4,1 s |
vmax | 280 kmh |