Widząc, w którą stronę zmierza motoryzacja, sięgamy po najlepsze dotychczasowe modele. Pierwsze Ferrari V8 nowej generacji wciąż jest niepobite przez młodszych braci, jeśli chodzi o ścieżkę dźwiękowa. Wolnossąca widlasta ósemka kręci się do 9 tys. obrotów na minutę i niesamowicie chętnie wchodzi na czerwone pole. Lata mijają, a 458 jest jak wino – nie chce się zestarzeć. Równie dobrze nadal mogłoby opuszczać bramy zakładów w Maranello. Widać to również po cenach zadbanych egzemplarzy, które już jakiś czas temu przestały spadać. Osiągi? Nie potrzeba nic więcej niż 570 KM i 3,4s do setki. Znamy 458 Italię z klubowej floty i do dziś wspominamy jeJ bezpośredniość i precyzję dawkowania wrażeń. Teraz zalicza wielki powrót!
Typ | 2-miejscowy spider |
Silnik | 4,5l V8 wolnossący |
Moc | 570 KM |
Napęd | RWD |
0-100 kmh | 3,4 s |
vmax | 320 KM/H |