Nowe auta we flocie w sezonie 2020

Do klubowej floty dołącza w tym sezonie 10 wspaniałych aut wybranych przez Klubowiczów.

Dołącz do Klubu i poprowadź je!

Porsche 718 Cayman GT4

Najlepszy samochód sportowy 2020 roku. GT4 to szczytowe rozwinięcie Cayman’a, które pełnymi garściami czerpie z motorsportu. Wolnossący, 6-cylindrowy bokser o pojemności aż 4 litrów jest tuż za plecami kierowcy. Kręci się aż do 8 tys. obrotów/min, nad czym mamy pełną kontrolę dzięki niezwykle precyzyjnej, manualnej skrzyni biegów. Manual z funkcją podbicia obrotów przy zmianie przełożeń dodaje emocji i wrażeń dźwiękowych. Układ hamulcowy i zawieszenie mają wiele wspólnego z ostatnim 911 GT3. Od dawna sądzimy, że konstrukcja Cayman’a jako auto sportowego jest doskonalsza od 911 z silnikiem z tyłu i tylko hierarchia modeli powstrzymywała Porsche przed pełnym wykorzystaniem jego potencjału. Uważacie, że tylne skrzydło jest na wyrost? GT4 generuje 122 kilogramy docisku przy prędkości maksymalnej. Prawdziwa wyścigówka!

TYP 2-msc coupé
SILNIK 4,0l B6
MOC 420 KM
0-100 KMH 4,4 s
VMAX 304 km/h

McLaren 720S

Czarny lakier, unoszone do góry drzwi, kosmiczne osiągi, a do tego superbohater za kierownicą…

Pierwsze skojarzenie? Batmobil. Co innego, jeśli jesteś Klubowiczem Supercar Club Poland. Wtedy będziesz to Ty za kierownicą McLarena. Tak zaawansowaną maszyną nie poruszał się nawet Mroczny Rycerz. Ma 720 KM i waży 1283 kg. Dosłownie wszystko wykonane jest z karbonu, a w trybie Race ekran zegarów chowa się w kokpicie, zmieniając się w cienki pasek z najważniejszymi informacjami. To obecnie najszybsze superauto na rynku, potrafi utrzeć nosa hipersamochodom za 1.000.000 $. Zresztą wygląda jak milion dolarów. Rekordowe czasy na torach zawdzięcza ultraniskiej masie i aktywnej aerodynamice, ale do dziś nie możemy znaleźć wyjaśnienia jakim cudem objeżdża na ćwierć mili czteronapędowych konkurentów.

Tego trzeba samemu doświadczyć!

TYP 2-msc coupé
SILNIK 4,0l V8 BiTurbo
MOC 720 KM
0-100 KMH 2,9 s
VMAX 341 km/h

Mercedes-AMG G 63

Jej wysokość Gelenda. Topowa odmiana G Klasy to dosłownie „jej wysokość”, bo ledwo zmieściła się w naszym garażu. Czujemy jednak, że większość czasu spędzi poza nim, w rękach Klubowiczów. Nowa generacja terenowej legendy zachowała kanciaste kształty, ale zyskała zupełnie inny poziom komfortu, równy najlepszym SUVom. Wnętrze rozpieszcza luksusem, a po kuracji AMG trudno uwierzyć, że coś tak dużego przyspiesza tak szybko. Metaliczne kliknięcie zamykających się drzwi jest znakiem firmowym G Klasy na równi dźwiękiem V8 serwowanym przez końcówki wydechu umiejscowione po bokach. Siedząc ponad wzrokiem ciekawskich, zachowasz w nim anonimowość, choć tego samochodu nie da się nie zauważyć. Koniecznie sprawdźcie tę nowość.

TYP 5-msc off-roader
SILNIK 4,0l V8 TT
MOC 585 KM
0-100 KMH 4,5 s
VMAX 220 kmh

BMW Z4 M40i

Roadster od BMW to idealny sposób, by cieszyć się promieniami słońca i czerpać przyjemność z jazdy. 3-litrowy, 6-cylindrowy silnik generuje 340 KM i rozpędza Z4 do setki w 4,5 sekundy. Nowy model stał się pełnoprawnym sportowcem i może godnie konkurować z Porsche Boxster. Nasi Klubowicze mogą porównać Z4 nie tylko z konkurentem, ale również z bliźniaczą Toyotą GR Supra.

TYP 2-msc roadster
SILNIK 3,0l R6 Twin-Turbo
MOC 340 KM
0-100 KMH 4,5 s
VMAX 250 km/h

Hyundai i30N Performance

Jeszcze parę lat temu nikt by w to nie uwierzył, ale nie mogliśmy pozostać obojętni na pochwały tego auta. Sprawdziliśmy sami i… zapraszamy do garażu! i30N Performance to jeden z najlepszych hot hatch’y ostatnich lat. Symbol ogromnego rozwoju marki, która w 2019 zdobyła mistrzostwo konstruktorów w WRC.

Układ kierowniczy przypomina auta z najwyższej półki, zestrojenie adaptacyjnego zawieszenia budzi szacunek do jego twórców, a ustawienie pedałów aż zachęca do hamowania lewą nogą. Dokładając do tego kapitalną manualną skrzynie, przegazówki przy zmianach biegów oraz najlepsze brzmienie silnika w segmencie, mamy przepis na nowego ulubieńca na Driving Camp. Jeśli myślicie, że nic już was nie zaskoczy, przejedźcie się sportowym Hyundai’em

TYP 5-msc hatchback
SILNIK 2,0l R4 Turbo
MOC 275 KM
0-100 KMH 6,1 s
VMAX 250 km/h

Kolejne auta, na których odbiór czekamy z utęsknieniem to:
Porsche Taycan Turbo S, Renault Megane R.S. Trophy-R, BMW M2 Competition, Porsche 911 Turbo S 992 oraz Ferrari FF.

Jeśli chcesz sam poprowadzić te oraz wiele innych niesamowitych supersamochodów, dołącz do Klubu!

Więcej informacji:

tel. +48 885 911 458
mail: info@supercarclub.pl

Powrót

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *