Lancer Evolution X stanowiący niemal perfekcyjny i długo dopracowywany kompromis pomiędzy wyczynową efektywnością a cywilną kulturą jazdy. Za przyczepność odpowiada tu topowe zawieszenie asfaltowe Reigera, za wytracanie prędkości kit Brembo VO. Układ przeniesienia napędu praktycznie w całości oparty jest na najbardziej sprawdzonych rozwiązaniach Ralliart. Ale to tylko hasła, w praktyce za przyjemność z jazdy odpowiada umiejętna konfiguracja całości wsparta testami i konsultacjami ze specjalistami. Całą tę drogę przeszliśmy dla Was i w efekcie otrzymujemy broń masowego rażenia, która poradzi sobie bez względu na to, czy pokonujesz techniczny tor kartingowy, szybki Nürburgring czy górską przełęcz.
Typ | 5-miejscowy sedan |
Silnik | 2,0l R4 turbo |
Moc | 400 KM |
Napęd | AWD |
0-100 kmh | 3,5 s |
vmax | 250 kmh |