Samochód piękny w swojej absurdalności, choć nowa generacja zyskała zupełnie inny poziom komfortu, równy najlepszym SUVom (do pewnej prędkości). Wnętrze rozpieszcza luksusem, a po kuracji AMG trudno uwierzyć, że coś tych gabarytów przyspiesza tak szybko. Przy już czwartym egzemplarzu G 63 tej wersji w klubowym garażu, zdecydowaliśmy się na odrobinę ekstrawagancji. Lakier Green Hell Magno pochodzi z AMG GT R, swego czasu rekordzisty Zielonego Piekła, północnej pętli Nurburgringu. Metaliczne kliknięcie zamykających się drzwi jest znakiem rozpoznawczym G Klasy na równi z dźwiękiem V8 serwowanym przez końcówki wydechu umiejscowione po bokach. Siedząc w korku ponad wzrokiem ciekawskich, zachowasz w nim anonimowość, choć tego samochodu nie da się nie zauważyć.
Typ | 5-miejscowy off-roader |
Silnik | 4,0l V8 biturbo |
Moc | 585 KM |
Napęd | AWD |
0-100 kmh | 4,5 s |
vmax | 220 km/h |