„One man – one engine” – filozofia produkcji silników AMG, zgodnie z którą jeden inżynier jest odpowiedzialny za cały montaż motoru, aż po własnoręczny podpis na zdobiącej go plakietce. Wybór tego nieszablonowego samochodu to hołd dla napędzającego go V8. Mercedes-AMG żegna się w tym segmencie ze swoją legendarną jednostką. GLC to prawdziwy siłacz, kipi mocą w kompaktowym, wręcz dyskretnym opakowaniu. Jednocześnie jest uniwersalne, do użytku z rodziną, w trasie lub w mieście. Zdradza go szlachetny dźwięk i parę detali (hamulce, wydechy, poszerzenia). W środku carbon, fotele i skóry znane z najdroższych modeli z Affalterbach. Zakładając Klub kilkanaście lat temu nie pomyślelibyśmy, że odnajdziemy godną zachowania wartość w SUVie Coupé średniej wielkości…
Typ | 5-miejscowy SUV coupé |
Silnik | 4.0l V8 biturbo |
Moc | 510 KM |
Napęd | AWD |
0-100kmh | 3,8 s |
vmax | 280 km/h |