OKAZJA:
Nasz Klubowicz na tyle uwielbia Scuderię, że kupuje drugi egzemplarz w rzadkiej specyfikacji.
Trudno się dziwić. Drogowo-torowe Ferrari to wulkany emocji, które dodatkowo idą w cenę!
Ta sztuka w półtora roku zyskała na wartości dobrze ponad 50 tys. EUR i bardzo chcemy, by została w Klubie.
SZCZEGÓŁY
Rok: 2008
Przebieg: 29 500 km
Moc: 510 KM
Przyspieszenie: 3.6 s do 100 km/h
Napęd: RWD
KORZYŚCI
Egzemplarz, który prześwietliliśmy przed zakupem
Nienaganna historia
Brak jakichkolwiek uszkodzeń, czy awarii
Wyeliminowane wszelkie wady typowe dla modelu
Przedłużona gwarancja
Świeżo po serwisie gwarancyjnym
Specyfikacja komunikacyjna (jak z katalogu)
Auto w całości zabezpieczone folią PPF
Nowe opony, dwa komplety kół (złote i srebrne)
Systematyczny wzrost wartości w ostatnich latach
WIĘCEJ INFO
510 KM z wolnossącego, wysokoobrotowego V8, masa tylko 1250 kg i dziki charakter Ferrari z plakatów. Drogowo-torowa Scuderia to inny level niż 430, jako pierwszy model pobiła Ferrari Enzo na torze Fiorano. Wyprodukowano tylko 2000 egzemplarzy, a najbardziej pożądana wersja torowa (jak ta) stanowi 25% produkcji. Rynek zaczął bardzo doceniać tę linię modelową – polecam zainteresowanym sprawdzić cenę Pisty, Speciale, czy Challenge Stradale
Egzemplarz, za który możemy poręczyć. Specyfikacja jak z katalogu – lakier Rosso Scuderia, fabrycznie malowane pasy, złote felgi (mamy też srebrne, w barwach pasów). W środku pakiet torowy – brak radia. Fabrycznie brak też mat podłogowych, co w połączeniu z kubełkowymi fotelami i karbonowymi boczkami drzwi, daje poczucie jazdy wyścigówką.
Magii dodaje tabliczka z okazji zdobycia (wciąż) ostatniego tytułu F1 Ferrari, dźwięk godny bolidu oraz udział Michaela Schumachera w dopracowaniu modelu. To prawdziwy koncert włoskiej inżynierii.
KONTAKT
Tomek
tel.: +48 667 911 474
mail: tomek.siejka@supercarclub.pl
Kontakt