
Król motoryzacji. Po raz pierwszy od 50 lat produkują seryjnie auto z V12 pod długą maską oraz zdejmowanym dachem. Według zapowiedzi to ostatnie widlaste dwanaście bez turbo. Ferrari dało możliwość zakupu tego auta tylko najlepszym klientom. Pięknie brzmiąca inwestycja.
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
Hypercar killer. Osiągami wzbudza respekt nawet najbardziej doświadczonych. Sekret tkwi w niskiej masie, nieskalanej silnikiem elektrycznym (nie licząc tego, który otwiera dach). 1330 kg na 720 KM. Spider nie traci unoszonych do góry drzwi ani sztywności – dosłownie wszystko wykonane jest z carbonu. Klimat high-tech McLarena uzupełnia aktywna aerodynamika i ekran zegarów chowający się w cienki pasek w trybie RACE.
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
Recenzenci rozpływają się w zachwytach nad najnowszym supercarem z Maranello. Precyzja, osiągi, użyteczność a przede wszystkim emocje pomimo hybrydowej technologii – na 6-cylindrach wspartych prądem. Spójrzcie tylko na dane techniczne. Musimy ocenić to sami. Realny następca F8, przetasowanie w gamie Ferrari. Żegnaj V8 w linii od 308 GTB.
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
W tym przypadku wyścigówka z homologacją drogową to nie slogan. Nowy GT3 RS ma gigantyczne, aktywne skrzydło (system DRS otwiera się na prostej i staje dęba do hamowania) sięgające ponad dach, cały bagażnik zajęła chłodnica, docisk aerodynamiczny wynosi 860 kg (większy niż w McLarenie Senna), mamy regulowanie stopnia odbicia i kompresji amortyzatorów, poziom blokowania dyferencjału, aktywności systemów kontroli trakcji i ESP. Bajer. Pytanie, czy skorzystamy z tego na publicznej drodze.
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
Najlepsze Ferrari na wakacje, zbudowane stricte dla przyjemności, z dala od torów wyścigowych. Czyste Dolce Vita. Wygodnie się spakujesz, nie zmęczy w trasie, a osiągi, aparycja i dźwięk są godne supersportowca. Portofino to ogromny krok naprzód po Californii.
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
Porsche odetkało Caymana – w końcu Porsche z centralnym silnikiem jest w pełni supercarem. Ma 500-konny silnik z GT3 i jeszcze bardziej zaawansowaną aerodynamiką. W RS tylko szybki automat, kubły i klatka. Spójrzcie na wlot powietrzna w miejscu tylnej szybki.
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
Wakacyjne uzupełnienie gamy najnowszych 911, po torowym GT3 i najmocniejszym Turbo S. Już Carrera ma świetne osiągi. Perfekcja i nowoczesność Porsche zdaje się być w odpowiednim punkcie. Muły testowe następcy mają naklejkę jak na skrzynkach elektrycznych, więc na razie wolimy ich nie dotykać.
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
Najdoskonalsze kiedykolwiek wyprodukowane auto pędzone przednią osią. To nie perfekcja pozbawiająca emocji – wiertara z VTEC i metalowy drążek aż od nich kipią. Kilka udoskonaleń i znacznie mniej kreskówkowe kształty względem naszej czerwonej ulubienicy. Słuszne chłodnice, wloty, skrzydło i skrzydło (jak wyjęte z GT3 RS) pokazują, że to nie zabawka. Nowy CTR kosztuje 250 tys. zł a po podobny feeling trzeba wydać minimum 2x tyle.
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%