
Długo oczekiwany, prawdziwy egzotyk. Może pokonać Caymana i Alpine. Ostatni spalinowy Lotus ma najmocniejszą 4-cylindrówkę w historii (od AMG, szybka skrzynia też) i design godny supercarów. Mamy szansę na jeden z pierwszych egzemplarzy.
TYP | 2-miejscowe coupé |
SILNIK | 2,0l R4 turbo |
MOC | 365 KM |
NAPĘD | tylny |
0-100 KMH | 4,3 s |
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
Znudzeni podróżami V-Klasą? Ten gigant przewiezie 7 osób równie luksusowo, a przy tym może stać się większą atrakcją, niż sam cel Waszej podróży. Mierzy prawie 5,5 m długości, ma prawilne V8, a ze schowków czasem słychać hymn USA. Nowym Escalade prędzej pomylą Cię z prezydentem Stanów Zjednoczonych, niż amerykańskim raperem. Ci powsiadali w małe G Klasy i Urusy…
TYP | 7-miejscowy SUV (2+2+3) |
SILNIK | 6,2l V8 |
MOC | 416 KM |
NAPĘD | AWD |
0-100 KMH | 6,6 s |
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
Po 12 latach od premiery Aventadora nadeszła pora na wejście w nową erę. Najmocniejszy model w historii marki czerpie moc z hybrydowego układu z V12 w roli głównej. Charakterystyczny design i ostre elementy w układzie litery Y to hołd dla hypercarów, które przez lata budowały świadomość nowego kierunku marki i szykowały klientów na rewolucję, która nadeszła wraz z pojawieniem się Revuelto.
TYP | 2-miejscowy supercar |
SILNIK | 6,5l V12 w układzie hybrydowym |
MOC | 1015 KM |
NAPĘD | AWD |
0-100 KMH | 2,5 s |
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
Rolls-Royce w formacie SUV. Czysty luksus, majestatyczne kształty, potężna bryła. Napędza go V12, tylne drzwi otwierają się „pod wiatr”, wnętrze to komnata na kołach. Wbrew pozorom, historyczne RR byłe bliższe SUVom, niż późniejszym limuzynom – miały wielkie koła i wysoki prześwit, pozwalające dobrze tłumić to, co wywołuje dyskomfort przeciętnych obywateli. Użyteczny nie tylko dla szejków.
TYP | 4-miejscowy ultra luksusowy SUV |
SILNIK | 6,75l V12 turbodoładowany |
MOC | 571 KM |
NAPĘD | AWD |
0-100 KMH | 5,2 s |
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
Porsche rozbiło bank z kolejnym nawiązaniem do historii – zwycięstw w rajdach Safari i Dakar. Po podniesioną 911 ustawiła się długa kolejka rajdowych marzycieli i samo zdobycie auta to przeprawa. Zresztą trudno się dziwić – nawet jeśli nie zapuścimy się nim z dala od dróg, idea i wygląd są po prostu kozackie. Technicznie to 4 GTS, któremu opony AT zmniejszyły Vmax o 1/5. Uczciwa cena wyjątkowości.
TYP | 2-miejscowe terenowe Coupé |
SILNIK | 3,0l B6 turbodoładowany |
MOC | 480 KM |
NAPĘD | AWD |
0-100 KMH | 3,4 s |
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%