
Po 12 latach od premiery Aventadora nadeszła pora na wejście w nową erę. Najmocniejszy model w historii marki czerpie moc z hybrydowego układu z V12 w roli głównej. Charakterystyczny design i ostre elementy w układzie litery Y to hołd dla hypercarów, które przez lata budowały świadomość nowego kierunku marki i szykowały klientów na rewolucję, która nadeszła wraz z pojawieniem się Revuelto.
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%
W tym przypadku wyścigówka z homologacją drogową to nie slogan. Nowy GT3 RS, prawdziwa sensacja na rynku, generuje przeciążenia aż do 2,5 g. Ma gigantyczne, aktywne skrzydło (system DRS obsługiwany przyciskiem jak w F1) sięgające ponad dach, cały bagażnik zajęła chłodnica, docisk aerodynamiczny wynosi 860 kg (większy niż w McLarenie Senna), mamy regulowanie stopnia odbicia i kompresji amortyzatorów, poziom blokowania dyferencjału, aktywności systemów kontroli trakcji i ESP. Bajer. Pytanie, czy skorzystamy z tego na publicznej drodze.
W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%