Głosuj na nowe auta w Klubie! - Supercar Club Poland
Ikona logowania

Głosuj na nowe auta w Klubie!

Ferrari 812 GTS

489 pkt/dzień 2,2 pkt/km

Król motoryzacji. Po raz pierwszy od 50 lat produkują seryjnie auto z V12 pod długą maską oraz zdejmowanym dachem. Według zapowiedzi to ostatnie widlaste dwanaście bez turbo. Ferrari dało możliwość zakupu tego auta tylko najlepszym klientom. Pięknie brzmiąca inwestycja.

  • 2-miejscowe superGT
  • V12 wolnossący
  • 800 KM
  • napęd na tył
  • 0-100 km/h 2,9 s

W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%

Rezerwuje:

1 dzień
1 Dzień 65 dni
Koszt po rabacie: 489 pkt
Koszt standardowy: pkt
Jest: 60 dni
Cel: 65 dni
Do celu brakuje: 5 dni
Zagłosowało 28 Klubowiczów

McLaren 720S Spider

299 pkt/dzień 1,3 pkt/km

Hypercar killer. Osiągami wzbudza respekt nawet najbardziej doświadczonych. Sekret tkwi w niskiej masie, nieskalanej silnikiem elektrycznym (nie licząc tego, który otwiera dach). 1330 kg na 720 KM. Spider nie traci unoszonych do góry drzwi ani sztywności – dosłownie wszystko wykonane jest z carbonu. Klimat high-tech McLarena uzupełnia aktywna aerodynamika i ekran zegarów chowający się w cienki pasek w trybie RACE.

  • 2-miejscowy spider
  • 4,0l V8 BiTurbo
  • 720 KM
  • Napęd na tył
  • 0-100 KMH 2,9 s
  • VMAX 325 km/h

W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%

Rezerwuje:

1 dzień
1 Dzień 50 dni
Koszt po rabacie: 299 pkt
Koszt standardowy: pkt
Jest: 2 dni
Cel: 50 dni
Do celu brakuje: 48 dni
Zagłosowało 2 Klubowiczów

Ferrari 296 GTB

299 pkt/dzień 1,4 pkt/km

Recenzenci rozpływają się w zachwytach nad najnowszym supercarem z Maranello. Precyzja, osiągi, użyteczność a przede wszystkim emocje pomimo hybrydowej technologii – na 6-cylindrach wspartych prądem.  Spójrzcie tylko na dane techniczne. Musimy ocenić to sami. Realny następca F8, przetasowanie w gamie Ferrari. Żegnaj V8 w linii od 308 GTB.

  • 2-miejscowy supercar
  • 3.0 V6 hybryda twin turbo
  • 830 KM
  • napęd na tył
  • 0-100 km/h 2,9 s

W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%

Rezerwuje:

1 dzień
1 Dzień 65 dni
Koszt po rabacie: 299 pkt
Koszt standardowy: pkt
Jest: 23 dni
Cel: 65 dni
Do celu brakuje: 42 dni
Zagłosowało 7 Klubowiczów

Porsche 911 GT3 RS (992)

279 pkt/dzień 1,2 pkt/km

W tym przypadku wyścigówka z homologacją drogową to nie slogan. Nowy GT3 RS ma gigantyczne, aktywne skrzydło (system DRS otwiera się na prostej i staje dęba do hamowania) sięgające ponad dach, cały bagażnik zajęła chłodnica, docisk aerodynamiczny wynosi 860 kg (większy niż w McLarenie Senna), mamy regulowanie stopnia odbicia i kompresji amortyzatorów, poziom blokowania dyferencjału, aktywności systemów kontroli trakcji i ESP. Bajer. Pytanie, czy skorzystamy z tego na publicznej drodze.

  • 2-miejscowe coupe z klatką
  • 6-cylindrowy boxer wolnossący
  • 525 KM
  • napęd na tył
  • 0-100 km/h 3,2 s
  • Vmax 296 km/h

W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%

Rezerwuje:

1 dzień
1 Dzień 50 dni
Koszt po rabacie: 279 pkt
Koszt standardowy: pkt
Jest: 2 dni
Cel: 50 dni
Do celu brakuje: 48 dni
Zagłosowało 2 Klubowiczów

Ferrari Portofino

189 pkt/dzień 1,1 pkt/km

Najlepsze Ferrari na wakacje, zbudowane stricte dla przyjemności, z dala od torów wyścigowych. Czyste Dolce Vita. Wygodnie się spakujesz, nie zmęczy w trasie, a osiągi, aparycja i dźwięk są godne supersportowca. Portofino to ogromny krok naprzód po Californii.

  • 2+2 coupe-cabrio
  • 3.9 V8 twin turbo
  • 600 KM
  • napęd na tył
  • 0-100 km/h 3,5 s
  • V-max 320 km/h

W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%

Rezerwuje:

1 dzień
1 Dzień 65 dni
Koszt po rabacie: 189 pkt
Koszt standardowy: pkt
Jest: 66 dni
Cel: 65 dni
Do celu brakuje: 0 dni
Zagłosowało 20 Klubowiczów

Porsche 718 Cayman GT4 RS

169 pkt/dzień 0,8 pkt/km

Porsche odetkało Caymana – w końcu Porsche z centralnym silnikiem jest w pełni supercarem. Ma 500-konny silnik z GT3 i jeszcze bardziej zaawansowaną aerodynamiką. W RS tylko szybki automat, kubły i klatka. Spójrzcie na wlot powietrzna w miejscu tylnej szybki.

  • 2-miejscowy supercar
  • 4.0 B6
  • 500 KM
  • napęd na tył
  • 0-100 km/h 3,4 s

W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%

Rezerwuje:

1 dzień
1 Dzień 65 dni
Koszt po rabacie: 169 pkt
Koszt standardowy: pkt
Jest: 17 dni
Cel: 65 dni
Do celu brakuje: 48 dni
Zagłosowało 10 Klubowiczów

Porsche 911 Carrera S Cabriolet (992)

119 pkt/dzień 0,6 pkt/km

Wakacyjne uzupełnienie gamy najnowszych 911, po torowym GT3 i najmocniejszym Turbo S. Już Carrera ma świetne osiągi. Perfekcja i nowoczesność Porsche zdaje się być w odpowiednim punkcie. Muły testowe następcy mają naklejkę jak na skrzynkach elektrycznych, więc na razie wolimy ich nie dotykać.

  • 2+2 cabrio
  • 3.0 B6 twin turbo
  • 450 KM
  • napęd na tył
  • 0-100 km/h 3,9 S

W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%

Rezerwuje:

1 dzień
1 Dzień 65 dni
Koszt po rabacie: 119 pkt
Koszt standardowy: pkt
Jest: 15 dni
Cel: 65 dni
Do celu brakuje: 50 dni
Zagłosowało 6 Klubowiczów

Honda Civic Type-R (FL5)

49 pkt/dzień 0,4 pkt/km

Najdoskonalsze kiedykolwiek wyprodukowane auto pędzone przednią osią. To nie perfekcja pozbawiająca emocji – wiertara z VTEC i metalowy drążek aż od nich kipią. Kilka udoskonaleń i znacznie mniej kreskówkowe kształty względem naszej czerwonej ulubienicy. Słuszne chłodnice, wloty, skrzydło i skrzydło (jak wyjęte z GT3 RS) pokazują, że to nie zabawka. Nowy CTR kosztuje 250 tys. zł a po podobny feeling trzeba wydać minimum 2x tyle.

  • 5-miejscowy hatchback
  • 2.0 R4 Turbo
  • 329 KM
  • napęd na przednie koła
  • 0-100 km/h 5,4 s

W tym glosowaniu zarezerwujesz auto z dodatkowym rabatem: 15%

Rezerwuje:

1 dzień
1 Dzień 60 dni
Koszt po rabacie: 49 pkt
Koszt standardowy: pkt
Jest: 8 dni
Cel: 60 dni
Do celu brakuje: 52 dni
Zagłosowało 2 Klubowiczów