Ice Driving Szwecja 2020
Kilometry kwadratowe jeziora pokrytego półmetrową taflą lodu, 500 metalowych kolców w każdej oponie, kilka stopni mrozu przy pełnym słońcu… Nie, liczby nie oddają magii naszych wypraw na zamarznięte jeziora w Szwecji, gdzie trenujemy i cieszymy się zupełnie innym wymiarem jazdy samochodem. Do dyspozycji mieliśmy najnowsze Porsche 911 Carrera 4S i również czteronapędowe, lekkie Volkswageny Golf R. Tam zima nie odpuszcza – jak okiem sięgnąć wszystko pokryte było białym puchem. Jazda po śniegu i lodzie wymaga przyzwyczajenia do bezwładności, niedopuszczalnej na przyczepnym asfalcie. Profesjonalni instruktorzy najpierw szlifowali nasze umiejętności kontroli pod- i nadsterowności oraz transfer masy samochodu na specjalnie przygotowanych slalomach i ósemkach. Pełne opanowanie maszyny na śliskiej nawierzchni jest szczególnie przyjemne dla kierowcy. Gdy grupa nabrała wiary w swoje umiejętności prędkości na wąskim torze dochodziły do 100 km/h. W końcu przyszedł czas na ostateczną próbę – rywalizację na czas. Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim uczestnikom. Czterodniowy wyjazd przyniósł świetny progres Panowie!
2020-03-16
GaleriaSnow Driving Camp 2020
Zima w Polsce bawi się w tym roku w chowanego. Na szczęście udało nam się ją odnaleźć u stóp Bieszczad, podczas naszego corocznego Snow Driving Camp’u! Specjalnie przygotowany, zamknięty tor pokryty śniegiem stał się placem zabaw dla naszych rajdowych zabawek. W Klubie używamy najlepszych aut do danych zastosowań - stąd po śniegu jeździmy Lancer’ami Evo i Subaru Impreza. Lata mijają, a żadne inne auta nie zbliżyły się do ich możliwości. Klubowicze mieli okazję rozwijać swoje umiejętności pod okiem instruktorów i cieszyć się zimową jazdą długimi slajdami. Skupialiśmy się na rozwijaniu techniki skręcania gazem – niezbędnej na luźnych i śliskich nawierzchniach. Widzieliście płynnie przeskakujące z zakrętu w zakręt samochody WRC w Rajdzie Szwecji? Właśnie tak to wygląda. Auta wróciły do garażu bez żadnych szkód, a my mieliśmy mnóstwo frajdy i nabyliśmy nowe umiejętności. Dziękujemy wszystkim uczestnikom, do zobaczenia za rok, zimo!
2020-02-18
Przedpremierowy pokaz - Aston Martin DBX
Jako jedni z nielicznych mieliśmy już okazję zobaczyć na żywo najnowszy model marki Aston Martin – superSUV’a DBX. Na zaproszenie warszawskiego salonu uczestniczyliśmy w przedpremierowym pokazie jednego z pierwszych egzemplarzy na świecie. Aston Martin wiąże z tym modelem ogromne nadzieje – jego komercyjny sukces pozwoli zrealizować projekty nowej gamy supersamochodów z centralnym silnikiem. Tym bardziej trzymamy kciuki za jego powodzenie. DBX nie chwali się rekordowymi osiągami, czy czasami okrążeń, to po prostu Aston Martin wśród SUVów - wygląda obłędnie! Mimo, że zaprezentowano nam przedprodukcyjny samochód, jakość i spasowanie nie odstawały od głównych konkurentów - Urusa i Bentaygi. Kameralna premiera pozwoliła nam dokładnie obejrzeć DBXa i wróżymy mu duży sukces.
2020-02-06
Wigilia SCC 2019
Najważniejsze wydarzenie organizowane przez Klub, podczas którego supersamochody zostają gdzieś w tle to coroczna Wigilia. Bardzo cieszy nas możliwość spotkania ze wszystkimi, którzy współtworzą Klub, zarówno organizując, jak i korzystając z jego możliwości. To czas wzajemnej życzliwości, podsumowania tegorocznego sezonu oraz prezentacji naszych planów na przyszły, a przede wszystkim, zacieśnienia relacji, które czynią Klub wyjątkowym. Tradycyjna polska AleGloria Magdy Gessler zaserwowała nam świąteczną kuchnię i wprowadziła w odpowiedni nastrój. Więcej, zgodnie z naszymi zasadami pozostawimy klubową tajemnicą. Korzystając z okazji Krzysztof Hołowczyc oraz cały nasz team życzą wszystkiego najlepszego na święta oraz spełnienia wielu motoryzacyjnych marzeń w nowym roku.
2019-12-22
Zakończenie sezonu MOTORSPORT
Sezon 2019 obfitował u nas w wydarzenia torowe – zorganizowaliśmy ich aż 14! Taki rok trzeba było pożegnać z przytupem! Na zakończenie sezonu zaprosiliśmy naszych Klubowiczów na dwudniowy Track Day, w którym wzięło udział ponad 20 uczestników! Na tor zabraliśmy m.in. Lamborghini Huracan, dwa egzemplarze Porsche 911 Turbo S, 911 Carrera S, Boxster S, nową GR Suprę. Nie zabrakło naszych torowych zabawek – N-grupowych Lancerów EVO, Subaru Impreza i Focusa RS. Grono doświadczonych instruktorów pomagało uczestnikom szlifować czasy okrążeń. Równolegle prowadziliśmy szkolenia dla początkujących, Kobiecą Akademię Jazdy (zawsze z większym progresem niż u panów) i kurs kontroli poślizgu. W bazie czekała pełna obsługa dla kierowców i samochodów (serwis mechaniczny i opon), symulator wyścigowy i opieka dla najmłodszych. Było też kilka niespodzianek. Pierwszą była możliwość sprawdzenia na torze jedynego w Polsce Renault Megane R.S. Trophy-R, które niedawno zostało nowym rekordzistą hothatchy na Nürburgring. Kolejna to przejażdżki rajdową, 400-konną Fiestą Proto. Największą atrakcją okazały się rozgrywane po raz pierwszy zawody „Miata Challenge”. Każdy z uczestników mógł powalczyć z czasem na trzech okrążeniach za kierownicą przygotowanej torowo Mazdy MX-5. Walka była zażarta, a rywalizacja rozbudziła potężne emocje. Po tak intensywnym pożegnaniu z asfaltową nitką toru, możemy ze spokojnym sumieniem przejść do zimowych, śnieżnych treningów.
2019-12-22