Najpopularniejszy roadster w historii to idealny materiał na wyścigówkę. Niska masa, tylny napęd, świetne prowadzenie i bezawaryjność pozwalają cieszyć się jazdą na torze. Nasz wybór padł na MX-5 generacji NC po faceliftingu z silnikiem 2.0 160 KM, ale wartość modyfikacji naszych MX-5 równa się wartości auta. Pod maską? Sportowy kolektor wydechowy, ostre wałki rozrządu, dostosowany program i 200 koni mechanicznych. W środku? Klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele, wyścigowa kierownica i wnętrze obszyte alcantarą. Do tego redukcja masy do absolutnego minimum, sportowy układ hamulcowy, regulowane wyścigowe zawieszenie i lekkie felgi ubrane w opony typu slick. MX-5 stała się naprawdę szybka i gotowa do jazdy na torze przez cały dzień. A gdy temperatura we wnętrzu robi się nie do zniesienia, zawsze można zdjąć hardtop i ścigać się z otwartym dachem. Mamy już cztery egzemplarze torowych MX-5 w identycznej specyfikacji. Docelowo chcemy stworzyć klubowy puchar tych aut.
Moc | 200 KM |
Waga | 1000 kg |
Napęd | RWD |