Ta Fiesta jest niewinna tylko z nazwy. W specyfikacji Proto z miejskim autem łączy ją jedynie poszycie nadwozia. To prawdziwy wilk w owczej skórze – profesjonalny wyczynowy samochód, zbudowany od podstaw jako konstrukcja do motorsportu. Wszystkie rozwiązania techniczne pochodzą z Mitsubishi Lancer EVO IX. Do dyspozycji mamy napęd na cztery koła, rajdowe komputery sterujące pracą turbodoładowanego silnika, wyczynową sekwencyjną skrzynię biegów, topowe hamulce i zawieszenie. W środku całkowita redukcja masy, homologowana klatka bezpieczeństwa i kubełki. Na zewnątrz poszerzony rozstaw kół, ogromny spoiler i dyfuzor. Niska waga, duża moc oraz niebywała skuteczność tej konstrukcji sprawiają, że auto cieszy się ogromną popularnością w imprezach rajdowych na całym świecie. Podczas klubowych treningów Track Day auto jest dostępne wraz z instruktorem oraz pełną opieką serwisu i inżyniera po dokonaniu wcześniejszej rezerwacji.
Moc | 350 KM |
Waga | 1260 kg |
Napęd | 4WD |