Rzadko zdarza się, byśmy już rok po premierze mieli drugi egzemplarz danego auta. Żółta GR Supra ustąpiła miejsca limitowanej do zaledwie 90 egzemplarzy „A90 Edition”. Wyróżnia ją unikalna kolorystyka: szary matowy lakier i kontrastujące, czerwone wnętrze. Przyciąga uwagę lepiej niż niejeden supersamochód. Pod maską oczywiście najmocniejszy, 3-litrowy silnik o mocy 340 koni mechanicznych. Wracając do samego auta, Supra skutecznie uporała się z głosami malkontentów narzekających na wygląd i rodowód z fabryki BMW. Ma swój unikalny charakter. Każdy, kto widział auto na żywo i miał okazje je poprowadzić, od razu dołączył do grona fanów tego modelu. To pełnokrwisty samochód sportowy, świetnie wyważony i o zwartej konstrukcji. Koła rozstawione po narożnikach nadwozia dają pewność prowadzenia i stabilność. Osiągami puka do świata supersamochodów. Jedna z najlepszych premier ostatnich lat i udana reaktywacja legendarnego modelu.
Typ | 2-miejscowe coupé |
Silnik | 3,0l R6 turbo |
Moc | 340 KM |
Napęd | RWD |
0-100 kmh | 4,3 s |
vmax | 250 kmh |