To nie jest 911 ze spoilerem. To wyścigówka kategorii GT3 dostosowana do ruchu ulicznego. Ma zupełnie inny silnik (oczywiście wolnossący) kręcący się do 8500 obr./min, aktywne zawieszenie i agresywną aerodynamikę, która wręcz przysysa je do drogi. Do tego zredukowana masa, manualna skrzynia i felgi z centralną nakrętką. Takie połączenie zapewnia wręcz brutalną przyjemność z jazdy. Historia GT3 rozpoczęła się w 1999 jako auto homologacyjne i od tamtej pory toczy się równolegle na torach i drogach. Generacja 997.2 była produkowana w latach 2010-13, a nasz egzemplarz ma symboliczny przebieg. To jedne z najlepszych 911 dla kierowcy. Dzięki wolnossącym silnikom i rozwiniętej mechanice jeżdżą jak stare 911, oferując osiągi bliskie najnowszym wcieleniom. Nie bójcie się zabrać jej na weekendowe przejażdżki.
Typ | 2-msc coupé |
Silnik | 3,8l H6 bokser |
Moc | 435 KM |
0-100 kmh | 4,1 s |
vmax | 300 km/h |