Absolutnie genialny samochód. Obecny rekordzista Nürburgringu wśród aut przednionapędowych jest na tyle zaawansowany do jazdy torowej, na ile produkcyjne auto może być. Względem standardowej Megane RS Trophy zniknęła tylna kanapa, nieprzewidywalna skrętna tylna oś i 130 kilogramów. Zyskaliśmy za to karbonową maskę, zawieszenie Öhlins z pełną regulacją, kubełki Sabelt i wydech Akrapovic. Przyczepność i wytrzymałość Trophy-R przy jeździe na limicie są nie do opisania. Zresztą trudno jeździć nim inaczej. Spośród 500 wyprodukowanych egzemplarzy, finalnie tylko 4 trafiły do Polski, z czego łącznie 3 związane są z Klubem. Całość składa się na niesamowite doznania z jazdy. Dawno nie czuliśmy tak ogromnej satysfakcji z jazdy.
Typ | 2-msc hatchback |
Silnik | 1,8l R4 Turbo |
Moc | 300 KM |
0-100 kmh | 5,4 s |
vmax | 277 km/h |