Małe “M” to jedna z najciekawszych kompaktowych propozycji współczesnej motoryzacji. Jak przystało na BMW, nawet z zamkniętymi oczami, trudno pomylić go w jeździe z jakąkolwiek inną marką. To poczucie, że wszystko jest na miejscu i na wyciągnięcie ręki. Wyróżnia się zwartością nadwozia, bezpośredniością reakcji bryły na ruchy kierownicy, łatwą dostepnością osiągów bez względu na sytuacje na drodze (wersja xdrive). Ale przede wszystkim technologią i ergonomią wyprzedzająca oczekiwania kierowcy nastawionego na aktywną jazdę, z fantastycznym wyważeniem układu fotel-kierownica-linia wzroku i 8-stopniowym automatem ZF, płynnym przy powolnej i agresywnym przy szybkiej jeździe (Nissanie GT-R, podążaj tą drogą). Zresztą aluzja całkiem na miejscu – BMW M140 swoją bezgraniczną skutecznością przywodzi na myśl wrażenia z jazdy Godzillą. Zapraszamy Was do wypracowywania własnej opinii, najlepiej w warunkach krętych, technicznych dróg, które odwiedzamy z naszymi GT.
Typ | 4-msc coupé |
Silnik | 3,0l R6 TT |
Moc | 340 KM |
0-100 kmh | 4,6 s |
vmax | 280 kmh |